ska jag våga ta steget och fråga honom?

idag ska jag kanske ta steget och fåga killen jag är kär i den stora frågan. men jag vet inte om jag vågar.. för OM han skulle säga nej så sklle ta kanske förstöra våran vänskap. mennja, allt kab hända. vi får se helt enkelt. men vad tycker ni? KOMMENTERA OCH SKRIV VAD NI TYCKER! /Emelie
7 Kommentarer till "ska jag våga ta steget och fråga honom?"
Postat av: kiana

jag tycker att du ska göra det! :) lycka till!

URL: http://twinkels.blogg.se/
Datum: 2012-03-10 / Klockan: 10:53:04
Postat av: Jessica Blomgren <3

Du ska göra det tycker jag! en sån fin tjej som du måste han ju säga JA till?! :o

jätte fin blogg tjejor!

kramar Jessica :)


Datum: 2012-03-10 / Klockan: 11:03:00
Postat av: Matilda

Ja, som sagt en sån som dig kan man i te motstå! <3 gör det!


Datum: 2012-03-10 / Klockan: 14:16:25
Postat av: Wilma

Jag tycker att du ska göra det!<3 OM han skulle säga nej, (som han verkligen inte kommer, tror jag.) så kan du ´ju bara prata med honom och säga att du verkligen vill vara hans vän. Lycka till nu, Emelie!



Kram.

URL: http://wiilmajenny.blogg.se/
Datum: 2012-03-10 / Klockan: 16:00:48
Postat av: Jennifer westergren

Ifall ni är bra vänner kommern ni inte sluta vara vänner för att du frågar,

Han säger såklart ja! eftersom du är en underbar tjej, men säger han nej som han inte gör, så är det så men han kommer alltid veta att han hade chansen att få en dunder tjej! <3 LYCKA TILL EMELIE!


Datum: 2012-03-10 / Klockan: 23:40:17
Postat av: Vilma

jag såg han idag på pressbyrån<3

URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/
Datum: 2012-03-11 / Klockan: 00:24:56
Postat av: Nicole

Vem blire då? ;O


Datum: 2012-03-11 / Klockan: 01:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: