Novell om mitt liv - del 3, sista delen.

Eftersom flera skriver på facebook att jag ska fortsätta så gör jag det, och jag ha ju data nu, så det är bara att passa på! ;) det är jätte roligt att ni gillar det jag skriver! ♥
FORTSÄTTNING... EFTER LOVET.


Efter lovet så hade Mimmy, Behnush och Yasmine bytt till en annan skola. så jag var aldrig med dom mer, jag började skolka för jag ville inte vara med nån, den ända jag ville vara med var Sanna. men hon var med tjejer jag inte vela vara med. efter ca 3 veckor så började jag vara med sanna, allt mer och mer. vi blev bästavänner, och var alltid med varann efter skolan! efter typ 2 och 1 halv månad så började jag och Sanna spela fotboll med några, vi var rätt duktiga. och sen började vi spela med killarna i skolan, vi var dom ända tjejerna som spelade, men det spelade ingen roll för det var så enormt roligt! :D vi blev duktigare och duktigare!
ja, och nu så spelar vi fortfarande fotboll med killarna forfaranda, och vi har gjort det i några månader. och vi kommer fortsätta med det.
det var allt jag hade och skriva om mitt liv. jag har inte skrivigt precis allt, det hände MYCKET mer på sommar lovet som jag inte vill ta upp här på bloggen, bara mina närmaste får/vet det.
jag hoppas ni har gillat det jag skrivigt!
/emelie

1 Kommentarer till "Novell om mitt liv - del 3, sista delen."
Postat av: Vilmiiiiis

Berätta för mig hjärtat?:-*<3

URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: