Novell om mitt liv - Del 2.

FORTSÄTTNING...
som sagt hade jag hade börjat på brynässkolan. nu kommer fortsättningen från det! :)
jag var med cissi och flera. det var sjukt tråkigt, men iallfall.. jag ville ju inte vara ensam, så jag var med dom.
efter typ 2 veckor böjade jag vara med Desiree och Mimmy. och mimmy hade tidigare vart med Behnush och Yasmine, så dom blev arg på MIG. men senare gick de över. Jag, Desiree och Mimmy kallade oss "MED" (M = Mimmy, E = Emelie Och D "Desiree"). men efter ca 4 veckor slutade Desiree och då var jag med Mimmy själv, sen började vi vara med Behnush och Mimmy i klassen, då var det vi 4. vi kallade oss "MEBY" (M = Mimmy, E = Emelie, B = Behnusch och Y = Yasmine). vi var med varandra hela tiden, även efter skolan. även om vi bråka så blev vi vänner igen. men sen så började jag vara med Madelen Balic, Madeline Ericsson (eller hur fan det stavas, haha xD), Victoria Ottoson och Julia Karim. men jag var fortfarande med Behnush, Mimmy och Yasmine i skolan. och jag blev tillsammans med Bamo. senare kom sommar lovet. och jag tappade kontakt med Behnush, Mimmy och Yasmine. jag var med Madelen Balic, Victoria ottoson, Madeleine Ericsson (eller hur fan det stavas) och Julia Karim. jag var ute sent på nätterna, jag brukade komma hem vid 3 på natten, och det värsta av allt.. jag började röka igen. och NEJ, jag blev absolut inte tvingad till det. jag gjorde ett eget val, jag tog ett bloss, och blev sen beroende. jag rökte i ca 2 och en halv månad, sen kom min mamma på mig. hon kollade igenom mina sms, och då hittade hon smset som jag skrev med Bamo, då jag skrev hur jag började röka.. men hon blev inte arg, mest besviken. sen så slutade jag röka i 1 vecka. och sen började de igen... jag rökte igen, jag rökte i ca 3 veckor, sen kom mamma på mig igen, jag hade tagit hennes sista cigg så .. men efter det slutade jag inte heller röka.. jag rökte i ca 2 veckor. sen lovade jag mig själv, och Julia karim OCH madeleine (STAVNIING) att vi 3 skulle sluta röka, JAG klarade mig i typ 1 vecka, sen började jag. jag rökte i 2 veckor till. sen tillslut så kunde jag sluta, jag slutade för gott. jag hade ett cigg paket som jag slängde bort i vattnet, och jag slängde iväg alla mina tändare. och när folk fråga om jag ville ha en cigg ville jag såklart säga ja, men jag klarade det, jag sa NEJ. det var såklart tufft, men jag var tvungen, för mitt eget bästa. (JAG VARNAR ER, BÖRJA INTE RÖKA. NI KOMMER BARA ÅNGRA ER).
lovet gick och gick. jag och Bamo gjorde slut, och tillbaka till skolan. efter lovet såå...

FORTSÄTTNING FÖLJER...

/emelie

1 Kommentarer till "Novell om mitt liv - Del 2."
Postat av: Vilma

hjärtat, jag älskar dig!

URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/
Datum: 2012-03-12 / Klockan: 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: