Jätte rolig dag!

först vill jag säga, ledsen för dålig bloggning från både mig och alexis.
men iallfall. Hej får man väll säga :)
Idag var jag med Sanna, jag var me henne efter skolan, när vi kom hem till henne så åt vi glass och spelade Wii Mario. typ en timme efter gick vi till Saba och spelade lite fotboll sen typ en halvtimme efter kom Jacob :) vi nickade mest och så, eftersom jag och Sanna inte var så bra på det, men nu är vi JÄTTE duktiga! hihi! ;)
sen halv 6 gick jag, sann och Jacob till Robin I och Saba gick hem. sen gick vi till brynjan, men först hämtade vi lite pengar hos mig, och jjag handlade en glass, Calippo Shots. jätte god :P! på brynjan var det enormt kul, träffade jätte många som jag inte har träffat på jätte länge, också var det många i min klass som var där :)
men jag ska fortsätta chatta med underbara alexis och vilma nuja!

puss
/emelie

0 Kommentarer till "Jätte rolig dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: