hungrig som fan..

Tjena!
Kom in för ca 1 timme sen, jag var ute och lirade foboll med Nora och Sanna, jag har inte vart med Nora på över 1 år! :o
så det var jätte roligt! :) jag är jätte hunrig, fan.. mamma och min låtsas pappa håller på med maten, det blir hemma gjord pizza, jag har aldrig ätit det. men jag får väll hoppas att det är gott!
i helgen ska jag nog sova hos hos Sanna på fredag till lördag, och kanske åka till fjärran med Bamo, Diwan, Bossi och Sanna. kanske en till tjej, måste snacka lite med henne först :) kommer bli sjukt roligt isåfall ♥ eftersom Bamo snart slutar på skolan så måste vi ju umgås, eller hur? ;)
sitter och väntar på maten, medans chattar jag med Matilda, Alexis och Mohammed på fb.
men jag tror nog jag ska spela ett superbra spel på mobilen medans jag väntar på maten, hihi!
kramar!



Har ni märkt att jag lägger ut mycket bilder? haha jo, jag har ju webb på datan. och jag får ju inte sitta vid datorn så mycket annars, derför blir det många bilder, men det är väll bara bra, eller? :)

1 Kommentarer till "hungrig som fan.."
Postat av: Julia / lurvig

Har en likadan tröja! Super fin blogg. Följer! :D


Datum: 2012-03-14 / Klockan: 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: