Hemma från en lång skoldag

hej alla fina! ♥
kom hem för ungefär 15 minuter sen från en lång och seg skol dag.
sista lektionen var sjukt tråkig, matte.. och Diwan som sitter brevid mig var hos tandläkaren, och han är rolig! vi burkar prata rätt ofta, men nu var han inte här. :( nej, jag är inte kär i honom, jag är kär i en annan kille ;)
men iallafall.. jag ligger i sängen nu, och äter pannkakor, mums! också diricker jag Juise till, :) grymt gott, hihi!
jag ska kanske vara med Sanna senare, hon skulle till läkaren nu. men kanske senare, vi får se! isåfall bloggar jag hos henne :) men jag kommer blogga senare också!

kyssar!


Lägg märke till mitt fin fina hjärta på armen, visst är det fint? :) ritade det  idag på sista lektionen, jag hade tråkigt ^^

2 Kommentarer till "Hemma från en lång skoldag"
Postat av: enfrångSm...

sugit,har häntmig också hehe...


Datum: 2012-03-14 / Klockan: 15:08:55
Postat av: Melinda

Vad har du för hår färg<3<3


Datum: 2012-03-14 / Klockan: 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: