Grym dag!

jag lovade att berätta om dagen igår, så ja. jag gör väll derå! ;)

Jag följde med Sanna efter skolan hem till henne, då spelade vi Wii och vid 3 spelade vi fotboll med Jacob och Saba en stund. sen kunde inte Saba då spelade vi med Jacob och Joel, vi körde match! det var Jacob och Joel mot mig och Sanna. och Killarna går på fotboll, inte jag och Sanna. men vi vann dom med 6-10 ! :O alltså 10 till oss, och 6 till dom! dom trodde att vi var dåliga så vi fick 2 mål "gratis" eller vafan man ska säga. jag gjorde typ 5 mål 8D kanske mer, jag vet inte. men INTE mindra än 5, jag lovar! ;) sen åt vi vid halv 8, och sen gick vi hem till mig och hämtade kläder osv.. sen handlade jag lösgodis, bara choklad,! muums! :) eftersom Sanna inte äter godis, (godis förbud) så fick jag äta chokladen själv 8D
sen kollade vi på film vid 11, och vi somnade runt typ 2? :)
det var iallfall grymt!

hare bra!
/emelie
0 Kommentarer till "Grym dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: