Blandat inlägg :)

Hey alla!
jag lovade er alla lägga ut bilder på mina nya kläder men när jag trycker på knappen där man lägger in bilderna så funkar det inte, jag måste ta bort hela sidorna och starta upp ett nytt internet grej typ. men det får väll bli en annan gång..
ikväll blir det väll melodifestivalen, har inte kollar nån gång förutom första gången, men man måste ju kolla nu när det är final som man inte missar vem som vinner. ;)
jag ska nog gå till affären nu och handla godis och läsk, eller nånting sånt iallafall! man måste ju vara redo till melodifestivalen! hihi! :)
ha en bra kväll ikväll, det kommer nog jag ha iallafall!
/emelie

1 Kommentarer till "Blandat inlägg :)"
Postat av: Veronica

Jätte fin blogg ;D

URL: http://Har ingen
Datum: 2012-03-13 / Klockan: 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: