twix ♥

hejsanhejsan, sitter här och äter my favorie choclate♥ ( stavning ) ahah, jag suger på engelska, men aja.
äter iallafall twiix. skitgott de, ellerhur? ;) men var nyss på ica med mamma och fabian, vi köpte lite olika saker jao. just nu chattar jag lite på facebook och lyssnar på musik, ja, jag har inte så mycket mer att skriva nu, det har inte hänt så mycket idag. btw, på måndag är det skola... längtar ni ? det gör INTE jag iallafall, usch. jag hatar skolan, verkligen HATAR ! & då menar jag HAAAAAATAR! Ja, ni kanske förstår? :) nej men jag önska att det inte fanns nån skola.. blä. usch. ffyyyyyyyyyy. jaja , måste dra. ciiiiiiaoooo ;) / alexis




äter just nu.
1 Kommentarer till "twix ♥"
Postat av: Moa<3

hej jag har en veckans blogg tävling om duu vill vara med :)

direkt länk--->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



ps : jag gör gärna bloglovin byte kram !

URL: http://meisy.blogg.se/
Datum: 2012-04-14 / Klockan: 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: