Toppen dag

Idag har jag haft en toppen dag!
Jag och Alexis vaknade kvart över 11, då låg vi i sängen till halv 12. sen gick vi upp och fixa oss osv. sen gjorde vi min "morgon jumpa". efter det gick vi ut och joggade i en hel timme, JÄTTE SKÖNT!
Sen efter det chillade vi bara, och vid 5 åkte Alexis hem. då gick jag, Mamma och lillebror till en lekpark och "lekte" lite ;)
det var en låååång backe som var full med is som jag åkte på rumpan på, JÄTTE ROLIGT :D hahah...
men jag tänkte faktiskt Hissa och Dissa nuja!


- Jag dissar att mina bästisar nyss tagit bort sin blogg, det är lite tråkigt.. för jag brukar läsa doms blogg rätt ofta.
- Att lovet är slut.
- Att jag inte har träffat Sanna ELLER Bamo på hela lovet, :'( saknar dom som fan, iallfall Bamos humor! han är såå kul c: ♥



- Att jag får pengar för att passa min lillebror :3
- Att jag snart får träffa Sanna och Bamo, och snart får jag köra fotboll med Sanna och alla killar i klassen, LÄNGTAR JÄTTE MYCKET, SAKNAR ALLA FOTBOLLS KILLAR OCH SANNA, puss på er :*♥ ni är underbara föööfaaan!
- Att jag får sitta vid Nassifs dator, oh ye :) ♥

puss alla sötnosar!
/emelie

0 Kommentarer till "Toppen dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: