sorry för dålig upptadering!

Har inte bloggat på ett tag nu känns det som. Men jag kom hem från skolan för typ en halvtimme eller timme sen.
Åt nyss mat, & nu sitter jag här och har tråkigt helt enkelt! Jag vet fakiskt inte vad jag ska hitta på. Ringa någon kompis kanske? Äsch, inte vet jag.. Imorgon i skolan ska vi se vilka 6 personer som kommer med i bästa fyran, pingis! Alltså, vi ska typ träna och träna... & sen ska vi typ tävla , dom 6 bästa i våran klass, får vara med i bästa fyran! Ja, om ni fattar.. Själv fattar jag inte heller så mycket, vi ska prata mer om det imorgon. Hoppas iallafall att jag kommer med! Inte för att skryta, men eftersom att jag går på pingis osv.. Så har jag kanske en liten chans..
Aja, man får ju hoppas på det bästa. :) Men nu ska jag iallafall hitta på något lite roligare än det här...
Hörshej! Kram / Alexis
hittade ingen bättre bild, den får alltså duga.
0 Kommentarer till "sorry för dålig upptadering!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: