Nanana.

Tjohejjjjj bloggen. Hörde att Emelie ska ta en bloggpaus för att jag aldrig bloggar.
- okej. Om du Gör det, så gör jag det. Jag bloggar så fort jag får tid faktiskt. Och om du tänker ta en bloggpaus så blir det väl inge roligt om bara jag bloggar på denna blogg? Så då kommer jag också göra det helt enkelt.
( Om jag har lust. )


Iallafall,
jag kom nyss hem ifrån träningen. Det var jobbigt men roligt som vanligt. Jag ska snart göra några läxor tänkte jag. Sen bara slappa. Imorgon är det torsdag, sen fredag & helg! Toppen, skönt. Det blir bra det. Men, är det BARA jag som verkligen lääääängtar till sommarlovet? Åh, varför kan det liksom inte bara vara imorgon eller nåt? Det hade ju varit hur bra som helst. Ellerhur? Fast, det dröjer ju inte så jättejätte länge till sommarlovet egentligen. Men jag hatar att vänta.. :/ Aja, nu ska vi inte prata sommarlov! Just nu sitter jag och degar facebook, haha. Mer gör jag inte, har faktiskt rätt så tråkigt. Ska snart logga in på msn och se om det finns någon rolig inne att chatta lite med.  Nu lär jag dra, vi hörs! pussheeeej ♥ / Α L E X I S
0 Kommentarer till "Nanana."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: