Längesen man gick på dagis.....

förlåt för att jag inte har bloggat tidigare på dagen.
Slutade klockan 13.00, jag & Frida stack hem till henne ett tag. Sen fick vi tråkigt så vi drog ut och cykla! Haha.
Sen Fick vi ännu tråkigare. Så jag ba skämtade och sa : Vi kan ju hälsa på vårat gamla dagis, HAHA.
Så hon ba : Jaaa, vi ringer dom!
Jag ba: HAHA?! okej. ;)
Haha, så vi ringde till dagiset och hon frågade om vi kunde komma och '' hälsa på '' , haha. Och det kunde vi. Så vi har lekt med småbarn helt enkelt. Bandannat , spelat fotboll, gjort fart när dom gunga, och mer...
Haha, men jag hade faktiskt rätt så kul. Jag tror att dom hade det också om jag ska vara seriös...  Om ni kanske undrar så är det Vikingadagiset vi var på. Jätte gulliga ungar, heheh. ;) Sen stängde dagiset typ, så vi gick hem till
henne.
Sen skulle jag hem. Imorgon slutar jag 14.00, antingen drar jag hem direkt då, så bloggar jag då.
Eller så drar jag till Klubben och käkar mellis och bloggar när jag kommer hem! Vi får väl se helt enkelt.
Men vi hörs iallafall! Kyss ♥ . / Alexis
0 Kommentarer till "Längesen man gick på dagis....."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: