lång dag....

Hallojj bloggen! :)
Alexis här. Idag slutade vi två i  skolan, jag fick gå till nån jävla trygghetstim grejjs.. Men varför får jag inte ens säga..
Jaja, Efter skolan var jag med Frida.å & Line. Vi var ute och gjorde typ inget. Vi träffade på Justin och William ett tag och stannade och prata lite. Men sen stack vi hem till Frida en stund. Sen var jag och Line tvungen att gå hem, Jag följde med henne på hennes fotbolls träning.
Där träffade jag på saknade Tilda! Det var sjukt längesen man träffade henne så det var jätte roligt. Jag kom nyss hem, har lite ont i huvudet.
Jag ska snart träna lite på engelska texten så jag kan den tills imorgon.
Imorgon är det fredag, fett skönt! Har ni några planer vad ni ska göra i helgen? Själv har jag inte det. Utom att jag ska på klassfest imorgon. Det kommer bli skojj! :D Men nu ska jag fortsätta med det ja håller på med. Bara chillar och iggar facebook. Så vi hörs! Pusshej. ♥ / ALLEEEEEE


superfiiiin! *HOST!*
0 Kommentarer till "lång dag...."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: