Jävla skit dag.. :(

vaknade halv 8 och såg att det snöjade, inte alls bra start på dagen. sen kolla jag på tv också kollade jag inte på klockan så den blev 10 minuter i 8. och jag hade knappt tid att fixa mig. så jag hann inte att äta frukost. sen på rasten i skolan blev jag sparkad på benet (spelar fotboll) och nu kan jag knappt gå. :( sen var det JÄTTE äcklig mat i skolan, så jag åt inget. och jag fick reda på en sak, som gjorde mig ledsen och chokad, jag kommer inte ta upp det på bloggen. och nu är jag hemma och har ont i huvet.. men ska ta nåt att äta! /emelie
2 Kommentarer till "Jävla skit dag.. :("
Postat av: Vilma

berätta idag?<3

URL: http://vilmaalofgren.blogg.se/
Datum: 2012-03-20 / Klockan: 12:06:56
Postat av: Nicole

Hahha vad gulligt "snöjade"


Datum: 2012-03-21 / Klockan: 09:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: