Bästa fyran!

Idag på skolan skulle vi ( våran klass ) ha uttagning, dom tre bästa tjejerna och dom tre bästa killarna gick vidare och fick vara med i bästa fyran! ( I pingis )  Jag, Frida Å, & Kanske Linn.br Gick vidare! Alltså är jag med i bästa fyran! :D Vi ska först tävla i stenebergskolan. Vinner vi där, så är det final i stockholm! Åh, hoppas vi vinner.. Håll tummarna för oss! ;) Iallafall, över till något helt annat! Just nu är jag med Frida :) . Hon är nere och äter, så medans passar jag på att blogga eftersom att jag inte har bloggat nått idag :P . Men idag är det ju fredag! Gud vad skönt :D Håller ni med? Ja. Vem gör inte? ;) Men nu kommer Frida upp så jag lär dra, vi ska till ica och köpa lite godiiiiiis. Så vi höörs! Kram! / Alexis♥
0 Kommentarer till "Bästa fyran!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: