Är det bara jag, eller?...

Hej, var bara tvungen att fråga en sak till alla fina!
är det BARA JAG som gillar Hanna Widerstedt?
jag älskar henne, seriöst. hon är grymt skön, jag tyckte hon skulle vinna hela big brother skiten!
bbig brother huset är lixom helt "dött" utan henne, tycker jag.
vad tycker ni om henne?
jag älskar iallfall henne, jag kollar hennes blogg varjde dag, jag tycker den är otroligt bra!
men kommentera och skriv vad ni tycker om henne!



en header till hennes blogg som en tjej har gjort till hanna, visst är den fin?
/emelie
4 Kommentarer till "Är det bara jag, eller?..."
Postat av: Emmelie

Jag håller med om att bb var roligare att titta på när Hanna var med, men som person tycker jag absolut inte om henne! Jag tycker att hon säger mycket elaka saker som folk faktiskt tar åt sig av, som när hon säger att man är fet om man har strl 38 och väger 55 kg, så enligt mig behöver hon vård och det fort! :)

URL: http://emmelieblom.blogg.se/
Datum: 2012-03-18 / Klockan: 22:11:40
Postat av: desiree

jag älskar henne!

De var ju lixom hon som var underhållningen!

Hon är ju bäst

URL: http://www.desireeyouknow.devote.se
Datum: 2012-03-19 / Klockan: 16:25:03
Postat av: desiree

Jag älskar hanna!

Hon var lixom underhållingen!

URL: http://www.desireeyouknow.devote.se
Datum: 2012-03-19 / Klockan: 16:26:34
Postat av: Anonym

hon var ju sjukt underhållande och såklart orsaken att jag kollade på BB, men annars tycker jag att hon är en bajshög... AHAHHA, lol. men som hon "verkar vara" så gillar jag inte henne alls! men jag vet ju inte hur hon är irl ;)



kraaam på er ^^


Datum: 2012-03-19 / Klockan: 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: