jag är tjock, du är ful, jag kan banta vad kan du?

Hej alla (a)  jag vet världens bästa rubrik.
gör typ inget, efter skolan följde jag ju med Sanna hem som jag sa. vi spelade bara sims hela dagen, det är grymt kul c: haha, sims nördar är vi föfan. aja, vi hade grymt kul iallfall. i'm soorry att jag inte blogga i skolan men internetet på skolan är så jävla dåligt. iallfall åt tacos för typ ca 1 timme sen, såhär säg skolan ut idag för mig:
först tyst läsning i 20 minuter, sen engelska i 1 timme.
 - rast ♥ -
 NO i 2 timmar :s
sen efter lunchen  - rast ♥ -
sen sista lektionen matte. xC
usch, varför finns matte.
ska nog göra en liten överaskning till min allra bästavän snart, hehe. sanna alltså :*
men ska väll göra de nurå x3

gammal bild som jag hittade i arkivet, men den får duga just nu.
btw, såg lite blå ut om armarna :s

/emelie
0 Kommentarer till "jag är tjock, du är ful, jag kan banta vad kan du?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: