Tiidsfördriiiv.

Är du redo: ja .

vad heter du?: Emelie

ålder: 11,

skola: brynässkolan

Vad älskar du att göra när du är med kompisar: ta kort, gå på stan sitta vid datan ossånt.

Bästavän: har flera, men a. tar 1 då, Alexis :*

Kändis: Justin Bieber, SJÄVLKLART <3<3<3<3<3<3

villken är det du kan mest lita på ibland: Madelen B, Alexis, Jennifer S, Sanna L. <3<3<3

Vart är du född?: haha, inte vet jag men någonstans i gävle. på BB antar jag.

Ditt humör just nu: glad, eller inte vet jag? xd

Är du kär i någon just nu?: aah. <3

Villken kille kan du lita på ibland?:

vem var det du pratade med senast:

Röker du?: ne, :)

Dricker du?: nej.

Hur lång är du: 1,45 kanske? :/

Kan du säga en sanning om dig själv?: ja. men kommer inte göra det, för där jag sitter just nu kan några se, xd

Hatar du någon just nu: aao.

Vad ska du göra på helgen: venne, men kanske vara med alexis. hoppas jag <3

hårfärg: brunett <3

ögonfärg:typ.. blandning :S

Vad har du för mobil: Samsung Galaxy S2 <333333

Är det många som läser din blogg: jaaråå :D

Är det nnå kändis du tycker är snygg: JUSTIN BIIIEEBER <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Vad gör du just nu: SKRIVER, vad annars  ? :s

Är du modig: beror på.

Hur många syskon har du?: 1 :p

har du en kamera: yes!

Tror du på gud: ja..

Vem är det du saknar just nu: Typ många, Alexis, Madde B, julia k, hannah b, natta w, natta n, dom typ.

vem var det du kramade sist: Sanna ;*

Tack då var det här skitet klart: Kbry?

 

man ser ingenting, men a det står:

i hjärtat, E + S = BFF . jag älskar dig.

nu texten :

" Du är bäst, jag älskar dig. du kommer alltid att vara världens bästa. det är typ som en ängel har kommit ner från himlen. hoppas att vi alltid kommer att vara tillsammans som BFF, Jag älskar dig så sjukt mycket"

visst är hon söt? :')

jag älskar henne grymt mycket. <33333

/emelie.

 

0 Kommentarer till "Tiidsfördriiiv."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: