TANDSTÄLLNING, FML.

ska snart till skolan, skit tråkigt..
men idag äre fredag, fast.. igentligen gillar jag inte fredagar, utan MÅNDAG.
låter KONSTIGT men jag vill gå i skolan, serri . jag vill köra fotboll med Sanna och killarna ;)
IDAG SKA JAG FÅ MIN TANDSTÄLLNING, OH NO. FML FML!!!!!!!!!!
På lördag ska jag nog sova hos Sanna  och på söndag åker vi till parkbadet i sandviken, bloggar säkert lite i bilen på väg dit också :).. får 700 imorgon, sen får jag sparar för nästa helg ska jag vara med denice och vi ska dra till stan och handla, så måste spara. :)
bloggar nog mer när jag sitter och väntar hos skit tandläkaren..

Dagens ♥

svart stickad tröja med vitt linne under och jeans-tajts.

/emelieee.
0 Kommentarer till "TANDSTÄLLNING, FML."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: