svar på kommentarer.

    
lisa om Imon så kanske jag..:
sa du inget när han tog dig på din rumpish? -.-

svar: men åhh, dom sprang ju iväg hem. /emelie
   
sara om skypar med ida ,:
fin blogg :)

svar: tack :) / båda
   
   
   
   
Amelia andersson om nyss kommit hem....:
hejsan jag följer eran blogg och jag tycker att den är superduper bra. men iallfall kan du ta kort på det du köpte? vill bara se :)
svar: kanske ;) / alexis 
   
Daniella om foootaaa.:
hejsan, ni har en jätte fin blogg!
hur gör man en blogg? jag vill ha en blogg men vet inte hur man skapar en :'(
hoppas ni har tid att svara!! kram.
svar: vi kan göra ett vidioinlägg och visa.
   
Cecilia om veckans blogg!:
Hej vilken fiiiin blogg
Vill såklart vara med ;)
Ha det bra
<3
svar: tack, ha de bra. kram!
   
     
   
   
Emilia<3 om veckans blogg!:
Hej guud vilken bra blogg ni har!:3
Allt bra med er?<3
Kram.♥.
svar: Tack så jätte mycket. allt är bra med oss ;) kram<3
   
     
Aleksandra om God jul ! :D:
fin du e :D

svar: tack ;D
   
emelie ;) om Med Jossan! :*:
hejsan! :D fin blogg!

svar: tack ! :')
   
benita om GOD JUUUUUUL ! ♥:
fin blogg :D
   
svar: tack !    
   
     
Denice om i löve juu.:
Superbra blooooogg, + jag går också i 4:an :)

svar: tack så mkt, <3






0 Kommentarer till "svar på kommentarer."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: