sidog hco aloc

hahah , ni kanske inte förstår vad det står på rubriken. ni som är riktigt smarta borde veta!
haha tänk lite nu.. Haha! Nu ska jag berätta vad det står, ( för er som inte fattar ) Godis och Cola, Baklänges.

Iallafall. Kom nyss hem ifrån bastun! Bastade inte. Knäppte bara massor med kort osv. som jag kommer ladda in senare! Laddar inte in alla. Sånivet. Men nu sitter jag här och dricker cola med isbitar i, och äter godis! Musik också, såklart! Kan det bli bättre liksom? :D Hihi, ja det kan det faktiskt. men ändå! Här kommer en bild till emelie, och en liten text♥

bästis, du ska veta att jag älskar dig så sjukt mycket! Liksom, obeskrivligt mycket.. vi har flera miljoner minnen, och jag glömmer inte ett ända! du och jag, hand i hand livet ut! Kommer aldrig någonsin släppa taget om dig, de lovar jag dig emelie♥ Jag hoppas verkligen, att det alltid kommer vara vi två bästavän! & du är nå sjukt otroligt underbar ska du veta! Jag kan lita på dig upp till 1000% du finns alltid om jag behöver prata, jag är så sjukt stolt över att jag har en så himla underbar och fin bästis som du! Love you emelie♥♥♥

// alexis
1 Kommentarer till "sidog hco aloc"
Postat av: EEmelie

aw, bebiis. jag älskar dig obeskrivligt mycket bästis! du betyder mest för mig, i loveuuuu. ♥♥♥♥

URL: http://eemelieochalexiss.blogg.se/
Datum: 2012-01-28 / Klockan: 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: