seg dator jao.

tjohej! =D Sitter uppe vid den sega datorn, grymt seg, ååh.. Iallafall, ska snart dra till icaplus med mami och lillebror, och handlar lite torsdagsgodiis! :D Imorgon, ska jag på tjejkväll hos frida♥ det ska bli roligt det! På lördag har jag pingis tävling, för första gången också. Det ska bli otroligt kul! :D Den börjar kl.1 och slutar 5. - Inte för att ni bryr er, men skitsamma.. Längtar iallafall :) & på fredag åker jag pappa och fabian till stadium och köper lite nya gympa kläder och skor osv. - det bryr ni säkert inte heller er om, men aaaaaaaaja! haha :D Nu ska jag sätta på lite musik, och kolla lite bloggar! Hörshej! / alleeeeee♥
0 Kommentarer till "seg dator jao."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: