Såhär ser jag ut just nu!


haha ja, right now. sitter här forever alone, med min nya tandställning, den skaver och gör ont. åh, dumma tandställning. fast.. den gör min tänder finare (a) och det är ju iallfall bra med den.

fortsätt såhär med statistiken! och med kommentarerna, fast helst mer tittare och kommentarer. Sprid gärna, för om ni sprider våran så sprider vi eran. det vet ni väll ? ;)

men ska väll sova om nån timme, bloggar innan jag åker till parkbadet. alltså senare, eftersom klockan är över 12, alltså ny dag kan jag inte säga imorgon ;)
haha, men puss!
3 Kommentarer till "Såhär ser jag ut just nu!"
Postat av: Hanna

Gillar headern ^^ Har en sån där "lilla my tröja" jag också :D


Datum: 2012-01-29 / Klockan: 07:27:43
Postat av: .-Alex-.

Bra blogg


Datum: 2012-01-29 / Klockan: 19:43:50
Postat av: ellen

jag trodde att dem bara använde sån tandställning innan jag ska själv ha tandstälning( inte som din men endå) så jag hade älskat om du typ kunde gå in på min blogg och kolla och kommentera om du har facebbok eller något så typ skriv den på min facebook tack :)

URL: http://eellefelle.blogg.se/
Datum: 2012-05-19 / Klockan: 05:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: