pingistävling

tjuu. Kom nyss hem ifrån pingistävlingen. Det gick väl sådär, kom 3:a . Det var iallafall superkul! Fast på samma gång, ganska jobbigt. Vann en midlalj ( stavning ) och en annan sak, vetinte hur jag ska förklara vad det är, hur det ser ut osv.. Men jag fick bara Brons, bajs.. :(
Var också på skolan idag. på en lördag, somnivet. Det var helt okej, lite jobbigt bara.. Eftersom att det var på en lördag :P .  Slutade tolv. Drog nästan precis till tävlingen då. Har knäppt några bilder, fast det var bara jätte några som blev bra. laddar in dom senare ikväll. nu har jag iallafall fått 170 kr, så jag drar till ica och köper lite godis, sen drar jag iväg till bastun där lillebror, mamma och pappa är! somsagt så ska ju emelie byta header. Det är helt okej för mig iallafall! :) Fast ville heelst knäppa nya bilder med henne osv, innan. Men det gör vi förmodligen någon annan dag när vi träffas :)

hoppas att ni orkar läsa allt det här, för mig känns det som att jag har skrivit rätt så myycket!
jajajah! heeeiråå =)♥ // giiiiiissa det du! ( haha närå, // Alexis ) ♥


AHAHHA, Inte direkt den snyggaste... men, skiiitire!
0 Kommentarer till "pingistävling"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: