Ni är såå grymt söta läsare <3

Ni är så söta, igår fick vi 13 kommentarer och dom var så jäwlaa söta. jag kommer svara på ALLA nu. eftersom jag har tråkigt. ^^

Lisa & Frida om killen var snygg ända tills hans 30-dagars photoshop gick ut.:

Söta bilder! Kika gärna in på vår blogg och se vad brudar får för tips nu i veckan ;)

svar; tack så mycket! vi kollar :)

14 Januari, 13:25

 

Linnea ♥ om LÄÄÄÄÄÄS.:

Bloggen är Jätte bra & Fin !!! Jag kollar den varje dag ! <3

svar: tack så jätte mycket <3 gud vad kul att du kollar den varje dag :)

14 Januari, 12:09

 

Linnea ♥ om emma, moa & linnea:

Det är sant !! <3

svar: den får Alexis svara på :)

14 Januari, 12:07

 

Linnea ♥ om vaknade nyss.:

Skulle jag gå med dig & moa ??

svar: Alexis får svara på den också, ;)

14 Januari, 12:05

 

Daniella! om LÄÄÄÄÄÄS.:

hej igen.
förlåt om jag drygar eller såå, men jag hade en fråga. ni sa att ni skulle göra ett videoinlägg och visa hur man gör en blogg eftersom jag inte vet det, när kommer det? jag vill ha en bloggg nuuu! JAG VILL HA EN BRA BLOGG SOM ERAN. hur får man en sån bra blogg? okej, sissta frågan. vet ni något bra bloggnamn till mig? tacksam för svar, jag förstår om ni inte har tid att svara på mina kommenterar men aja.
kram på er! /daniellaa <3

svar: jo, vi har gjort en sånt videoinlägg, men den är på min kamera och jag har ju ingen data så ja.. haha, jag kan inte svara på hur man får en bra blogg. bloggnamn? hmm.. daniella*efternamn*.blogg.se ? eller ddaniellaa.blogg.se eller något sånt.
kram!

14 Januari, 11:25

 

Daniella <33 om .:

hej..
eran blogg är super bra!!!! och jag älskar den och går in och kollar på den flera ggr om dagen typ 4-7 gånger hehe. men alexis du bode blogga lite oftare och lägga ut lite mer bilder osånt. och emelie borde inte blogga så jätte mycket för det blir flera inlägg irad bara med dig. men jag ville säga i allaafall att erAN blogg äger enligt mig, den bästa blogg jag läser. lägg inte ner den för då blir jag ledsen :( kram / daniella <'33

svar: kul att du gillar den, och att du kollar den flera gånger om dagen.
denhär kommentaren värmde mitt hjärta, såna här kommentarer vill vi ha. :)
kram, igen ;)

14 Januari, 11:22

 

handbollsjulia om .:

gud vilken fin blogg! <3

Svar: Tack<3

14 Januari, 10:39

 

Izzi om LÄÄÄÄÄÄS.:

Jättefin blogg! <3

svar: tack<3

14 Januari, 10:33

 

Me om .:

Nice blogg♥

svar: tack! tråkigt att du inte vill skriva namn..

14 Januari, 10:33

 

alice  om svar på kommentarer -:

fin blogg :)

svar: tack :D

14 Januari, 10:32

 

joline om svar på kommentarer -:

Fin blogg

svar: tack ! <3


/emeliiiiieeee

0 Kommentarer till "Ni är såå grymt söta läsare <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: