Ni är Guld värda ♥♥

Ni tittare är sjukt underbara! fortsätt kommentera så som ni gör, 11 kommenterer idag! :D
fortsätt med statistiken också, fast vi vill ha mer! SPRIIIID :*
Det betyder sjukt mycket. ♥

kom hem från parkbadet vid 6. det var grymt kuuuul! ♥
det fanns inge internet i sandviken på mobilen så jag kunde tyvärr inte blogga .. :(
men jaja, skit it..
jag kommer svara på alla kommentarer senare idag eller frågar jag Alexis om hon vill svara eftersom hon aldrig har gjort det tror jag. eller kanske, men det är oftast jag som gör det. men iallfall, ska dega på gSm och snart ta min älsklings pucko som står i kylen och väntar på mig ;) också ska jag ta lite choklad, kinder maxiii. den är jätte god, haha! idag sover jag hos mamma också, men imorgon efter skolan drar jag till pappa och hämtar min väska eftersom mina läxor (som jag inte har gjort) ligger i väskan och mina jumpa kläder, fast imorgon får jag ta några andra kläder för vi har jumpa imorgon. men.. vad ska jag ta för nåt att ha mina kläder i!? :o jag har ingen annan väska, jag vill INTE ha en kasse till skolan. >.< JAG VÄGRAR. får lösa det med mamma, annars så.. ja, då vet jag inte vad jag gör, haha. men nu ska jag bara chilla, ska nog ta min älsklings pucko om min goda kinder maxi och sitta och tjocka i mig det, hihih^^

puss!
/emelie

btw, vilket ovanligt lång inlägg jag gjorde (a)
1 Kommentarer till "Ni är Guld värda ♥♥"
Postat av: Anonym

skit fin header älskar din blogg fett fin assoow <3 :)



/ Hyacinthpluttis


Datum: 2012-01-29 / Klockan: 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: