Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder.



kunde inte fixa headern, jag har glömmt hur man gör.
men snälla Vilma skulle fixa den senare ikväll, visst är hon snäll? :)
mamma  är i valbo och handlar, så jag är hemma själv. igentligen ska jag inte vara hos mamma, det är pappas vecka men a, jag hade tråkigt för pappa var inte hemma så jag åkte hit. men iallafall, mamma är ju i valbo som jag skrev, och hon handlar saker till mig så jag lägger väll ut bilder på sakerna jag köpt till mig senare. Jag skulle sova hos sanna idag, men det gick inte för henne. men jag ska ändå följa med dom och bada imorgon. :D
sitter och gör INGENTING just nu. haha nolife!
ska kanske sova hos mamma idag, eller hos pappa. i don't know ^^ vi får ser helt enkelt.
ska ta lite bilder nuja, gillar att fotografera :)
så ja, kommer bilder senare på både det mamma har köpt och på det jag fotograferar. ;)
puss, ha en bra lördag alla!
/emelie




0 Kommentarer till "Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: