hatar rubrik ibland jag!

Häjsan! Kom hem från skolan för en stund sen. Åt nyss lite mat osv. Nu sitter jag bara här vid facebook & msn, & diggar lite musik som vanligt då. Senare halv 7, ska jag på träning! För er som inte vet, så är det pingisträning! Det kommer bli roligt. Sen klockan 8 slutar den, då drar jag hem och tar en dusch! Imorgon är det torsdag, sen fredag, sen helg! Jippiie! :D Undra vad jag kan hitta på dårå? Aa, nånting roligt måste det ju bli, får man hoppas.. Men nu ska jag faktiskt gå och packa till pinigisen, så att jag får det gjort.. Men bloggar kanske mer sen när jag kommer hem! så, heejdå bloggeeen! // Alexis♥
2 Kommentarer till "hatar rubrik ibland jag!"
Postat av: Natalie♥

URL: http://n'
Datum: 2012-01-11 / Klockan: 16:56:11
Postat av: Natalie♥

Visste inte att du spelade pingis? ;O <33

URL: http://nattziih.blogg.se/
Datum: 2012-01-11 / Klockan: 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: