Ha en trevlig lördag, för det kommer jag ha.

haha, najs rubrik. erkänn? ;) hahah. men nee, seriöst jag tog en oseriös rubrik. men nu ska vi nt snacka om det.
ja, om ungefär 3 timmar. då kommer jag stå och bli fotograferad av fotografer. :D
jag är såå grymt taggad! jag ska till stan och bli fotad. mamma och mammas kusin följer såklart med. 
ska väll ta något att äta sen fixa mig.
bloggar innan jag åker, om jag hinner annars bloggar jag på väg tid, i bilen. fast det blir från mobilen! :) 
ha en bra lördag alla, för det kommer jag haa, :D heheh.
kom ihåg att fråga i frågestunden. här lite längre ner. den avslutas imorgon. så passa på nu alla!
pussen!
/emelie

haha, min lillebror ville inte att jag skulle pussa han, + han hatar blixtrar, som ni kanske ser.

0 Kommentarer till "Ha en trevlig lördag, för det kommer jag ha."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: