bowlingkalas & Mc'donalds!♥

heyy! Bowlingkalaset var heeelt okej! Roligt varde! När de slutade så åkte jag och åt på mc'donalds med mamma pappa och fabian. Nu sitter jag här och äter äppelklyftor. ska snart gå ut med några kompisar. saknar emelie grymt mycke så de är fan inte sant. Men imorgon kommer min mormor♥ längtar.

men hejråå :) / aaaaaaalexis♥
3 Kommentarer till "bowlingkalas & Mc'donalds!♥"
Postat av: Sabina

Åh, Fin design och jätte fina bilder!

HAHA!, Tyckte ni var rätt lika varandra faktiskt...Eller är det bara jag som

tycker det?...Heh :°

Aja, Denna blog är värd mer besökare1..Så lycka till och fortsätt såhär!


Datum: 2012-01-29 / Klockan: 19:43:33
Postat av: Johanna

Jättefin header & blogg!

Ni är ju jättegulliga. :)


Datum: 2012-01-29 / Klockan: 20:00:51
Postat av: Ida

Aww jättefin blogg! Jag älskar eran design stilren och snygg lika så hedern <3 Jag kommer följa bloggen för att: jag tycker den är jättefin och ni tjejer är grymt söta! Och ni har fina bilder och roliga inlägg!



Kram på er <3

URL: http://idish.blogg.se/
Datum: 2012-01-29 / Klockan: 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: