Angels, i'm home now! ♥

japp, i'm home now. alltså, jag är hemma nu.
min låtsas pappa sitter och chekkar film, faktiskt bra! jag kollar även lite då och då ^^ :P
asso, statistiken var inte så väldigt hög som vi vill ha den i förrgår och igår, men idag var den jätte bra helt plötsligt! :) det är jätte bra, fortsätt kolla änglar ♥
och vet ni jag är såhäääääääääääär glad, till o med gladare. för min låtsas pappa har flyttat hit igen :D
aja ska snacka lite om min dag.


jag sov ju hos sanna och vi vaknade vid halv 11 och spelade då Wii mario ^^ sen vid halv 1 åt vi frukost och sen klädde vi på oss och gick hem till mig och fixade oss och sen ner till stan ;D sanna köpte; 2 ögonbryns pennor (som jag kallar det) puder + puderborste och en mascara. :) och jag köpte; 1 ögonbryns penna, grafitti naglack och en liten mascara. och sen åt vi på MC donalds, eller bara jag. för sanna hade bara presentkort och jag hade pengar. vi provade SJUKT SNYGGA kläder som jag ska köpa på fredag för då får jag pengar. det var en GRYMT SÖT klänning och en GRYMT SNYGG tröja, vi tog även kort. som vanligt ^^ men bilderna kommer imorgon tror jag. får hoppas det!

men nu ska jag ta en macka eller så.

puss!


JAG SAKNAR DIG ALEXIS, OCH MADDE B.

0 Kommentarer till "Angels, i'm home now! ♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: