ALEXIS, FUU.

alexis bloggar nästan aldrig. fuuu.

aja, somni ser bytte jag datum på frågestunden p.g.a att jag och alexis ska vara med varann på söndag, och då kan den sluta då. :)
hon sover nog hos mig också, vi får hoppas. :D
iallfall, jonna sover hos mig idag. fast hon ska vid 12 imon, på morgonen.. men jag ska ändå vara med Jennifer imon :))
På lördag åker jag och fotograferar mig i en fotostudio :D åhh, vet inte vad jag ska ha på mig.. hmm, får kolla på kläder imon, undra vad jag ska göra med håret. dom sminkar oss där :3
men a, bloggar väll mer innan jag lägger mig, tror jag. lovar inget ;)

bläddra ner och fråga nåt i frågestunden vettja
|
v

/emelie

0 Kommentarer till "ALEXIS, FUU."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: