åkt hem.. =( !

hejhej.
har åkt hem ifrån emelie nu.
åh, vill tillbaks!
jag desireé och emelie skulle göra typ som en pjäs..
precis då skulle jag hem, bajs!
aja, vi hann inte byta header tyvvär.. :(
men emelie kanske gör en och lägger in, eller jag vet inte. men a.
annars gör vi väl en när vi träffas nästa gång.
hoppas det blir snart♥
aja.. ska dra nu, kanske går till ica en sväng och köper lite godis eller nått.
annars blir det väl bara en chill kväll då, :P


aa, hejrå sötnosar!♥ :)


// Alexis.KF <3
1 Kommentarer till "åkt hem.. =( !"
Postat av: Anonym

Denna bild är bara för VACKER!

BTW.. jag såg denna blogg länk på gsm, så jag tog en titt ;)

URL: http://jennaaofc.soclog.se
Datum: 2012-01-07 / Klockan: 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: