Grattis världens finaste pojke! ♥

Justin Drew Bieber ♥

Du är nu hela 18 år gammal, tiden har gått så fort! ♥
Jag hoppas att du får en underbar födelsedag! jag önskade jag kunde se dig och säga grattis till dig 10000 gånger om och om igen! du fan underbar! GRATTIS VÄRLDENS FINASTE POJKE, I LOVE U BOY! ♥
You are now all over 18 years old, time has gone so fast!
I hope you have a wonderful birthday! I wished I could see you and say congratulations to you 10,000 times over and over again! you damn wonderful! CONGRATULATIONSWORLD'S FINEST BOY, I LOVE U BOY!

Imorgon (eller vafan man ska säga) ska jag och Jennifer fira, eftersom jag så gärna vill det. :)
blir nog tårta, haha! men ja, vi får se hur det blir. men med nånting ska vi iallfall fira, det lovar jag! ♥

puss!
/emeelie



SNYGGA JAAOO




min finaste ;*♥♥♥
I LOVE YOOU :*♥♥♥♥♥♥♥♥♥


0 Kommentarer till "Grattis världens finaste pojke! ♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: