sommar/vår bilder.

Hej på er sötnosar ♥
H
ar nyss varit ute och tagit jätte många sommar bilder, eller vår bilder eller vad man ska säga.
Jag tycker iallafall att det är sommar bilder, hehe. Tog dom med min mobil kamera som inte är så bra.
Men seriöst, vissa bilder blev bra endå faktiskt! :) Sen kom jag in och tänkte ladda in bilderna,
så hittar jag inte fucking sladden som man laddar in bilderna ifrån min mobil med, asså, gissa om jag är sur?
Jag ska fortsätta att leta så mycket jag kan. För att jag vill verkligen ha bilderna, ♥
haha, jag tog en bild på min lillebror när han hoppade upp i luften från en sten, haha. Men han blev nöjd med den och vill ha den bilden också. Aja, nu ska jag leeeta som fan efter sladden. Så kanske jag laddar in några av bilderna senare, ( om jag hittar sladden asså ) aja. vi hörs iallafall.

pusshejjj ♥ / ALEXIS
0 Kommentarer till "sommar/vår bilder."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: