jag har saknat dig, lillebror! ♥


( jag vet att jag gjorde samma min på båda bilderna men ja, whatever! )

Hej! nu är jag hos mamma igen :) känns hemskt att inte träffat min lillebror på länge! men nuså har jag träffat honom, hihi! :) loveu min finaste lillebror ♥
vaknade klockan halv 11 idag! duschade och fixadde mig osv! sen så åkte jag och pappi hem till farmor och farfar och åt, sen skjusade dom hem mig hit till mamma. och nu är jag här ;) jag chattade med julia och vi kom fram till att hon skulle sova hos mig inatt, kommer bli grymt! imorgon ska jag kanske träffa EFTERLÄNGTADE Alexis!! :D ♥
men jag har inge mer att blogga om, haha..
hare bra! ♥
/emelie.

1 Kommentarer till "jag har saknat dig, lillebror! ♥"
Postat av: Saga

Vad söt bror du har då! <3


Datum: 2012-04-09 / Klockan: 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: