hemma.

Hey babes! ♥
Mamma kom och hämtade mig ifrån emelie runt kvart över 3 halv 4 tiden, vet inte riktigt när det var.
Så jag åkte hem då, och har nyss ätit lite kakor & choklad.
haha, men jag saknar emelie fett mycke redan asså. vill till henne igen, asså vi hade så kul! har vi sagt att vi bakade sockerkaka? Hehe, det gjorde vi iallafall.
Det gick bra, och den smakade gottgott :) Kommer en bild sen på hur den såg ut, hihi.
Btw, våran statistik bara höjs & höjs! Det älskar vi, så fortsätt att läsa våran blogg lika bra som ni gör, eller bättre! haha ;) , men asså vi blir jätte glada, ska ni veta. Men nu ska jag chatta lite på facebook och göra nått.
Vi hörs sötnosar♥ byee! / a l e x i s

BTW, GLÖM INTE ATT VARA & TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG! JUST DU KAN VINNA! ♥


baka sockerkaka ♥


så här blev resultatet! hehehe, bästa kockarna ever.. håller du med emelie? ♥


0 Kommentarer till "hemma."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: