frukost..

helloooo babes! ♥
idag är det sista lediga dagen innan skolan börjar.. vill inte ens tänka på skolan!
så nu pratar vi om något annat.. Ja, jag ska snart äta lite frukost. nä , jag har inte gjort det än.
hehe, men jag vakna typ halv 12 idag. brukar vakna så sent nu på de sistonde, haha.
Men jag somnade typ 2 inatt också, så. Kanske inte har berättat att pappa har köpt 2 crossar, en till typ fabian, och en till pappa, haha. Fast den éna var egentligen min och fabians, men jag är ingen sån här cross-åkare, tror jag..
Eller så kan det vara så att jag är för feg för att åka, men crossen är faktiskt storaaa. egentligen skulle jag följa med dom och teståka lite, men aldrig. haha, nedu. det vågaar jag faktsikt inte! ( fabian är min lillebror )
jajaja, orka snacka om det. Inge intressant alls. elllerhuur, vavava?
aja. Nu ska jag äta frukost! Vi hörs! pusshääiii ♥ / a l e x i s KF


lite ful bild. men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att jag har börjat fått långt hår... ♥
0 Kommentarer till "frukost.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: