BRYNÄS!!!

HEJHEJ! =D
idag har jag varit på skolan, vi var på folkets hus eller va de var, och kollade på teater. Den var seriöst jätte bra. inte såhär barnslig som man brukar se med skolan, den var faktiskt läskig också ibland, dom hade en kniv och skar varandra ( fejk asså ) osså kom det fejk blod som såg ut som ekta, huh. Skit läskigt ju.. Efter skolan var jag lite med frida.b och hanna en liten stund.
 just nu kollar jag lite på hockey, det är reklam så jag passar på att blogga lite..
Imorgon på gympan ska vi cykla runt vikingamaran, och springa halva. hatar att springa, men det är kul att cykla iallafall. ska låna min syrras cykel. orkar inte ha min, gillar inte den. så jag ska ha olivias.
måste gå nu. ska se hockey! vilket lag hejar ni på då? skellefteå eller brynäs?

BRYNÄS SKA FAN VINNA DEHÄR !

Tack för mig. ;)  / alexis <3

0 Kommentarer till "BRYNÄS!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: